Gebouw Windesheim Flevoland

Inge Grimm nieuw lid College van Bestuur Windesheim

20 april 2017

Met ingang van 16 augustus aanstaande wordt Inge Grimm (47) het nieuwe lid van het College van Bestuur van Windesheim.

Momenteel is Inge werkzaam als directeur bedrijfsvoering bij een Sciences Group van Wageningen University & Research. In deze functie is zij verantwoordelijk voor verschillende business units en leerstoelgroepen inclusief de daarbij behorende stafafdelingen.

Inge GrimmInge Grimm begon haar loopbaan bij de Wageningse universiteit veertien jaar geleden. Tot zij in 2009 directeur bedrijfsvoering werd, was zij in verschillende functies onder andere verantwoordelijk voor financiën, HR en organisatie-ontwikkeling en facilitaire zaken. Kennis en ervaring op deze beleidsterreinen deed zij eerder op bij andere organisaties, onder andere als manager bedrijfsvoering bij CNV Vakcentrale en als business manager bij sociale werkvoorziening Permar.

Peter den Oudsten, voorzitter van de Raad van Toezicht van Windesheim: “Inge Grimm is gewend te acteren in een omgeving met gedreven professionals. Zij heeft succesvol bewezen een strategische koers te kunnen uitzetten en vertalen naar nieuwe modellen en programma’s en te zorgen dat deze worden gerealiseerd. Met Inge krijgt Windesheim een nieuwe, enthousiaste en open bestuurder die samen met Henk Hagoort en alle andere Windesheimcollega’s de ambities van Windesheim kan realiseren.”

Inge Grimm volgt vanaf 16 augustus 2017 het huidige lid van het College van Bestuur, Jan Willem Meinsma, op, wiens tweede en laatste benoemingstermijn afloopt.